Brynäs - hv71

Bara jag som kollade på matchen igår? Alltså på tv.. Min syrra vart där, men inte jag. 
 
Iaf, hann se de sista på tredje perioden, förlängningen och straffarna. Tyckte att det jag såg vart grymt. Brynäs hade bra fart och åkte mycket skridskor. Det är så det ska se ut! Även Bernhad vart super bra i mål igår. Såg ut som att Tommy var nöjd efteråt oxå.
Så de fick sina två poäng att ta sej upp till femte platsen i tabellen igen, HÄRLIGT GRABBAR
 PUSS & KRAM!
-Evelina
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonna Äng
skriven :

Brynäs var helt klart bäst. Jag kollade oxå på tvn. Riktigt bra match utav dom.

Svar: Haha ja precis! Kul att du kollade (: Fler sånna matcher vill vi ha!
Evelina

2 Sanna
skriven :

HV71 SKA MAN JU HEJA PÅ!! Men håller med, Brynäs spelade bra :D

Svar: Pfft, Hv71 är kassa :)
Evelina